منتديات الاحلى للشباب والبنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اناقة .ابداع .تميز.تجدونه هنا معنا **مرحبا بك يا زائر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hadya

ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Empty
مُساهمةموضوع: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 3:56 am

االسلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته

انا الصراحة ضاقت بيا الدنيا وملقيتش حد اشكيلو همي غيرك اصدقائي بمنتدى احلى ابداع

انا راح اخش في الموضوع مباشرة واتمنى انكم تتفهموا بس لو في اي ازعاج مش حزعل لو حذفتو الموضوع بس اتمنى انكم تلراعوا اني مش لقيا حد اسالوا في الموضوع ده

المهم

.

.

.
الصراحة انا اتعرفت على شاب في العمل وهو ملتزم

وانا الصراحة اعجبت بالتزامو ومعاملتو لكل اللي بيشتغلوا معانا

والاعجاب ده تحول لاهتمام ثم لغيرة رغم انو مبيكلمنيش الا قليلا في مواضيع عامة

انا الصراحة تعبت ومش عارفة اعمل ايه خايفة اخسرو لو اتكلمت وقلت اللي انا حاسه بصراحة

ارجو اللي عندوا تجربة يفيدني ...
اسفة على الازعاج

بس انا مالي غيركم

Embarassed
hadya

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 5:44 am

السلام عليكم

وينكم يا اعضاء ويا مشرفين

انا لسا مستنيا ردودكم

ارجوكم انا في حيرة من امري

ارجووووووووووووووووووووووووكم لاتبخلو علي بالحل

والسلام عليكم ورحمة الله
dr_neo

dr_neo

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالإثنين أغسطس 17, 2009 3:46 am

اولا شكرا لانك وثقتى فينا و حبيتى تعرفى رأينا و وثقتى فينا

بس بما انك مهتمه بيه للدرجه دى حاولى تجذبى اهتمامه و تحسسيه باهتمامك بكلمه او بحركه

و بما انك بتكلمى معاه فدى حاجه كويسه انك تطلعى معاه من نطاق الحوار فى العمل لاى حاجه تانيه و انتى وشطراتك بقى

ده راى متواضع
و ربنا يوفقك
hadya

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 9:31 am

مشكووووووووور اخي لاهتمامك وتجاوبك معي،انا بحاول دايما نطلع من المواضيع العامة،عشان لو في واحدة فحياتو اعرف وانسحب واعرفت اني مافيش واحدة فحياتو بس مش عارفة هو مش حاسس بيا ليه،على فكرة انا مش وحشة ومحبوبة عند الجميع الحمد لله ولباسي محترم بس مش عارفة في ايه بس انا ماراح اتنازل انا راح احاول مرة واثنين الن الحب بيجي مرة واحدة لو متمسكناش بيه يضيع بسولة وصعب نرجعوا

شكراااا مرة اخرى ورمضانك مبارك سعيد de_neroارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Ansani83275b1093
hadya

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 9:32 am

اسفة اخطات في الاسم dr_neo
مصطفى

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 12:59 pm

هذا موضوع جميل
مصطفى

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 1:00 pm

هذا موضوع جميل
ميدو

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج   ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 4:14 am

و الله ممكن تقربي منوا و تبيني الشعور ده ليه و تجزبيه و خليه يعرف الشعور ده و في اقرب وقت و اتمنالك انك تعيشي حياة سعيدة من اول يوم لآخر يوم
RA8I_999

RA8I_999

مُساهمةموضوع: ra8i    ارجووووكم  ساعدوووني واسفة للازعاج Icon_minitimeالسبت ديسمبر 01, 2012 4:37 pm

ٱخٌتُيّ ٱوِل شّيّ شّكرٱ على حًسًنٌ ضنٌك . وِإنٌ شّـآء آلَلَهِ عَ ـنٌدُ حً ـسًسًـنٌ ضنٌك

_ ٱذٌٱ ٱنٌك شّجَٱعۂۂ قَوِلٱيّ لۂ مبّٱشّرۂ < لٱنٌك منٌتُيّ خٌسًرٱنٌۂۂ شّيّ

_ آذٌآ آنٌك خٌ ـجَ ـوِلَهِ حً ـآوِلَيّ تُبّـيّنٌيّنٌ لَهِ بّـأيّ شّـيّ مِمِكنٌ عَ ـشّـآنٌ يّعَ ـرفُ

_ فُكريّ قَبّـلَ آيّ شّـيّ , آحً ـتُمِآلَ يّعَ ـنٌيّ يّجَ ـيّك ردُ مِنٌهِ يّكسًسًـر خٌ ـآطٌرك < آنٌتُبّـهِيّ !

*[ لَآ آزَعَ ـآجَ ـ وِلَآ شّـيّ آهِمِمِ شّـيّ رآحً ـحً ـحً ـتُك ]*

آهِمِ شّـيّ ذٌيّ آلَثًـلَآثًـهِ وِآهِمِهِآ آلَآخٌ ـيّرهِ ...

ارجووووكم ساعدوووني واسفة للازعاج
صفحة 1 من اصل 1